Home Inloggen Evenementen Forum Documentatie
Aanmelden / Inloggen

Een half jaar Smart Inside
Auteur Bericht
19 februari 2019 om 13:49
author
Esmée Keldermans
Community Manager
Beste community-leden,

We zijn nu een half jaar live met Smart Inside en er zijn zo’n 280 gebruikers op het platform. En dit aantal loopt nog steeds op! Er zijn 128 berichten op de tijdlijn geplaatst, 18 projecten en 15 evenementen. Dat is goed nieuws!

Wist je dat je Smart Inside ook heel goed kunt gebruiken om je vraag aan een collega te stellen? Op het forum bijvoorbeeld. Zou je willen weten wat de ervaringen zijn met een bepaald product of werkmethode, dan is deze community daar de ideale plek voor. Of misschien wil je juist wel graag deze vragen beantwoorden. Zo kunnen we er voor elkaar zijn en elkaar helpen. Laat dat nou precies het doel zijn van Smart Inside!

Vragen, suggesties of ideeën over Smart Inside? Dan mag je mij natuurlijk altijd mailen, maar je bericht plaatsen in de community is een nog beter idee ;)
27 maart 2019 om 21:45
author
Elmer Bunte
Eigenaar
Hoi Esmee, het ziet er goed uit, ga zo door!
29 maart 2019 om 09:00
author
Esmée Keldermans
Community Manager
Dankje Elmer! Inmiddels zitten we alweer op 310 gebruikers, kan je nagaan :)
29 maart 2019 om 11:18
author
Erik Karsemeijer
Coördinator Minor Domotica bij Hogeschool Utrecht
Top !!! op naar de 1000! :-) , de markt is groot en heeft enorm veel potentie. Iedereen heeft op dit moment zo'n beetje een internetaansluiting. Het beheren van het huis gaat volgen!
29 maart 2019 om 14:06
author
Edwin Hannink
Directeur
Iedereen kan dit platform toch eenvoudig onder de aandacht brengen bij collega's, zodat het totaal groeit en veel interessanter wordt......
2 april 2019 om 20:21
author
Remco Hoveling
Projectmanager Gebouwautomatisering
Iedereen kan hier op lijkt mij de beste combinatie
8 juni 2019 om 21:35
author
Hallo, voor een nieuw te bouwen huis wil ik een KNX Domotica te installeren. Voor de verlichting moet alles in LED worden uitgevoerd en willen we de 24v trafo in de centrale besturingskasten plaatsen zodat vanuit de besturingskasten alleen 24 v naar de lichtpunten gaat. Is dit een goed idee? en zijn hier speciale actoren voor nodig?
9 juni 2019 om 16:38
author
Joep van den Aker
DGA KNX groep B.V.
Hoi Robert dat is geen goed idee omdat je vermoedelijk geen geschikte verlichting kunt vinden. Binnen KNX heb je echter vele mogelijkheden zoals retrofit (led) dimmers maar ook een veel toegepast protocol is Dali. Vaak zien we dat met name inbouwspots in Dali worden uitgevoerd in een woning.
Kies je echter voor stroomgestuurde led’s dan heb je wel de mogelijkheid deze direct op een KNX driver aan te sluiten. Maar nogmaals, dan is de keuze beperkt en het is vaak ook lastiger te installeren.
14 juni 2019 om 15:05
author
Peter Verhulst
Domotica engineer
Hallo Robert,
Houd wel rekening met je kabel lengtes en diameters. Alles centraal plaatsen is mooi, maar het zou zonde zijn als je bv kleurverschil krijgt door te dunne bekabeling. Het verhaal van Joep kan ik je van harte aanbevelen.
Nieuwe onderwerpen