Auteur | Bericht |
---|---|
1 november 2019 om 10:38 | |
Beste community leden, Light+Building, de grootste, internationale vakbeurs voor onder meer woning- en gebouwautomatisering komt eraan. Vanuit onze community Smart Inside willen wij een busreis organiseren om dit evenement in Frankfurt te bezoeken. De beurs vindt plaats van 8 t/m 13 maart 2020. Ons voorstel is een bezoek van twee dagen met 1 hotelovernachting. Voor we de organisatie volledig in gang zetten, willen we eerst inventariseren of er (voldoende) interesse is en welk budget je hiervoor over hebt. Wij kunnen op de beurs een vrijblijvende KNX-rondleiding verzorgen en je kunt dinsdagavond het internationale KNX Award evenement bijwonen. Natuurlijk is er veel tijd tijdens deze reis om te netwerken. Graag ontvang ik van jullie een reactie op: Wil je met onze bus mee naar L+B op dinsdag 10 en woensdag 11 maart? Welke prijs (voor bus en hotel) zou je willen betalen c.q. heb je ervoor over? |
|
2 november 2019 om 09:41 | |
Interessant. Wij gaan met de Building G100 ook deze reis verzorgen. Maar wij gaan van donderdag op vrijdag (12/13 maart) zodat we ook de lichtshow (Luminale) mee kunnen pakken. Wellicht een idee om aan te haken. Wij hebben hotelkamers geboekt en een bus. Eten, drinken, overnachten etc. Alles in 1. Voor interesse of meer informatie, martijn@BuildingG100.nl.
|
|
2 november 2019 om 09:41 | |
Interessant. Wij gaan met de Building G100 ook deze reis verzorgen. Maar wij gaan van donderdag op vrijdag (12/13 maart) zodat we ook de lichtshow (Luminale) mee kunnen pakken. Wellicht een idee om aan te haken. Wij hebben hotelkamers geboekt en een bus. Eten, drinken, overnachten etc. Alles in 1. Voor interesse of meer informatie, martijn@BuildingG100.nl.
|
|
4 november 2019 om 09:52 | |
Beste Rob, Leuk idee en wij sluiten ons graag aan voor het bezoek aan L+B.
En wellicht is een combinatie met een fabrikant een idee.
|
|
4 november 2019 om 09:52 | |
Beste Martijn, bedankt voor je reactie. In principe is het natuurlijk een optie om de initiatieven te bundelen, alleen willen wij graag onze community-leden het KNX Award Event laten bijwonen. En dat vindt plaats op dinsdagavond 10 maart. Vandaar dat wij ervoor kiezen om te kijken of er animo is voor een busreis op 10 en 11 maart. Dus ik wacht even de reacties van mijn community-leden af.
|
|
4 november 2019 om 10:24 | |
Mooi initiatief. Wij zijn met ons team NL van maandag t/m donderdag op de L+B aanwezig en vinden het natuurlijk erg leuk om iedereen die mee gaat te mogen ontvangen. Uiteraard geldt dit ook voor jou Martijn, met het verzoek onze stand op donderdag aan te doen.
Ik wil wel benadrukken richting diegene die nog nooit is geweest: HET IS ECHT DE MOEITE WAARD!
|
|
5 november 2019 om 08:22 | |
Ik ga graag mee, Rob.
Hou me op de hoogte!
|
|
6 november 2019 om 10:50 | |
Hallo Rob, ondergetekende gaat graag mee. Houd mij op de hoogte!
|
|
6 november 2019 om 11:04 | |
Goed initiatief!
Wij gaan waarschijnlijk zelfstandig, maar ik hou graag deze optie open!
|
|
6 november 2019 om 17:03 | |
Mooi initiatief... Wij gaan alleen op eigen gelegenheid aangezien voor ons tegenwoordig 2 dagen inclusief reistijd te weinig is, doen ook complete lichtplannen dus zijn daar ook nog wel een wat tijd aan kwijt.
Mochten de plannen wijzigen hou ik dit in gedachten
|
|
31 januari 2020 om 14:19 | |
Beste community-leden, bedankt voor jullie reactie. Echter, gezien het geringe aantal mensen dat zich voor dit initiatief heeft aangemeld, kunnen wij voor deze editie van de beurs zelf geen reis organiseren. Wel organiseert de G100 haar busreis, en de organisatie heeft gemeld dat onze community-leden zich daarbij kunnen aansluiten. Wel moet u dan uiterlijk a.s. maandag 3 februari laten weten of u met hen meegaat. Meer informatie is te vinden op https://buildingg100.nl/light-building/
|