Home Inloggen Evenementen Forum Documentatie
Aanmelden / Inloggen

ABB Tenton Thermostaat
Auteur Bericht
5 juli 2021 om 22:26
author
Het switchen van de RTC bedrijfmodus comfort-standby-economy-gebouwbescherming krijg ik niet geprogrammeerd in ETS. Ik heb een Tenton met 6 toetsen. Als ik via de Gira X1 de bedrijfmodus verander reageert de Tenton goed; de bedrijfsmodus wordt aangepast. Echter programmeren via een knop op de Tenton zelf lukt niet.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Gr. Rob.

5 juli 2021 om 22:34
author
Hedser Heinsius
Eigenaar
Op welke objecten communiceer je op de tenton?

6 juli 2021 om 08:23
author
En heb je een knop gemaakt voor het omschakelen?

6 juli 2021 om 18:28
author
Beste Mark en Hedser, Bedankt voor jullie respons. De knop heb ik als volgt geprogrammeerd: - Functieblok 2 - Toets 3; Toepassing 1-toets-bedrijfsmodus "KT instellen" - Algemene parameters; Object type voor uitgave 1 byte; bedrijfsmodus Auto (ook als ik standby of een van de andere kies werkt hij niet) - uitgebreide parameters; vrijgaveobject gedeactiveerd. De knop voor comfort / eco te schakelen via toepassing 1-toets-RTR-funtie intern werkt wel goed. Objecten waar ik op communiceer: 17: RTR: Regelgrootte Verwarmen 22: RTR: Huidige temperatuur 28: RTR: Bedrijfsmodus Normaal (master) 32: RTR: Status verwarmen 85: RTR: Actuele HVAC bedrijfsmodus Misschien kunnen jullie aan de hand van bovenstaande gegevens zien wat er fout zit.

9 juli 2021 om 08:35
author
Rob misschien is het een idee dat we even contact maken dan kan ik je verder helpen. NL-tech-EP@abb.com