Home Inloggen Evenementen Forum Documentatie
Aanmelden / Inloggen

Gira X1 set up
Auteur Bericht
19 juli 2022 om 12:00
author
Hallo

Ik heb zelf mijn huis voorzien van KNX en heb alles ingesteld via ETS6. Nu zou ik graag de X1 (die ik heb gebruikt als interface) ook gebruiken om te visualiseren.

Jammer genoeg heb ik geen idee hoe ik hieraan moet beginnen.
Moet ik mijn hele huis opnieuw bouwen in Gira Project Assistant, of kan ik mijn setup uit ets downloaden naar GPA?
Als mijn parameters niet overeen komen tussen ETS en GPA gaat dit dan geen problemen geven?

Zoals jullie zien ben ik niet echt mee in wie juist wat regeld in deze installatie. Wat doe ETS, en wat doen GPA?

Alvast bedankt om deze beginner uit de nood te helpen :)

19 juli 2022 om 12:58
author
Ruben Van Loenen
Engineer Smart Buildings
Beste Thibaut, Ik zou mij inschrijven in de online Gira Academy en de gratis trainging volgen van de X1. Daarmee heb je heb in een korte tijd onder de knie. https://akademie.gira.de/en/Training/en/x1-training-videos Groet, Ruben

Dit bericht is op 19 juli 2022 om 13:00 voor het laatst aangepast.
20 juli 2022 om 08:09
author
Paul Huisman
Technisch Adviseur
Beste Thibaut, Ik zag je berichtje op SmartInside en je had ook al een reactie ontvangen. Je mag mij wel even bellen hoor 0651511728 dan kunnen we een en ander even bespreken doornemen wat de mogelijkheden allemaal zijn. (Dat is handiger dan het hier allemaal te bespreken :)) Ik hoop van je te horen Groeten Paul Huisman (Gira NL)